{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }
Favoriti

Întrebări Frecvente

  • Am întrebări despre cumpărăturile online
  • Am întrebări despre magazine

Calitatea de Membru

Produsele şi campanii

Comandă și plată

Livrare de produse şi transport

Anularea comenzii şi Retur

Cum pot deveni membru?
Puteți deveni membru, făcând click pe pictograma "Membru", din colțul din dreapta sus al paginii de pornire și completând informațiile necesare
Ce ar trebui să fac dacă am uitat parola?
Puteți introduce adresa de e-mail înregistrată pe site, în secțiunea "PAROLĂ UITATĂ". Veți primi pe e-mail link-ul pentru reînnoirea parolei.
Cum pot actualiza informațiile mele de membru?
După ce vă conectați, puteți actualiza infomațiile, făcând click pe "Contul meu", situat în partea dreaptă sus, a paginii de pornire.
Cum procedez dacă am o întrebare diferită de cele menționate aici?
Puteți trimite întrebările dumneavoastră completând formularul de Contact. Faceți click pentru a completa.
Pot fi informat despre noile promoții?
Puteți afla informații despre campaniile noastre urmărind site-ul nostru, pagina de Facebook, pagina de Instagram și Twitter. De asemenea, puteți selecta că doriți să fiți notificat/ă prin sms sau e-mail, făcând clic pe link-ul "Setările notificare" în secțiunea contul meu, pentru a fi notificat despre campanii.
Cum pot afla caracteristicile produselor?
În câmpul “Informații despre produs”, găsiți detalii despre caracteristicile produselor. Pentru produsele pentru care nu găsiți informații detaliate ne puteți contacta folosind secțiunea de contact.
În cât timp este realizată comanda?
Comanda dumneavoastră va fi livrată in termen de 5 zile lucrătoare. În situații speciale acest termen se poate prelungi până la 7 zile lucrătoare. Vă rugăm să luați în considerare că timpul de livrare se poate prelungi în perioadele de sărbători( Ajun de An Nou, Crăciun, Paște etc.)
Cum procedez dacă am o întrebare diferită de cele menționate aici?
Puteți trimite întrebările dumneavoastră completând formularul de Contact. Faceți click pentru a completa.
Este o limită pentru folosirea campaniile?
Campaniile sunt valabile pentru maximum 20 de produse pe achiziție. Pentru cumpărăturile peste această sumă, campaniile aplicate în coș vor fi invalide, iar produsul va fi taxat la preț înainte de campanie.
Cum procedez pentru a comanda online?
Puteți face cumpărături online adăugând produsele care vă plac în coșul de cumpărături. Când ați terminat cumpărăturile, puteți plasa în siguranță comanda completând pașii de livrare și plată pentru achiziție, făcând click pe butonul "CUMPĂRĂTURI COMPLETE" de pe ecranul care se deschide.
Care sunt opțiunile de plată?
Puteți face cumpărături cu încredere folosind cartea de credit sau serviciul de plata la livrare.
Cum pot afla starea comenzii mele?
După conectare, mergeți la secțiunea "Comenzile mele" pentru a putea verifica toate informațiile despre comenzile dumneavoastră. Atunci când comanda este expediată, puteți urmări, de asemenea, starea de expediere a comenzii introducând detaliile comenzii și făcând click pe numărul de expediere.
Când primesc factura pentru comanda mea?
Factura electronică pentru comenzile dumneavoastră este pregătită în aceeași zi lucrătoare sau în următoarea zi lucrătoare și trimisă electronic pe adresa dumneavoastră de e-mail. Veți primi împreună cu produsele și avizul pentru comandă.
Cum procedez dacă am o întrebare diferită de cele menționate aici?
Puteți trimite întrebările dumneavoastră completând formularul de Contact. Faceți click pentru a completa formularul.
În câte zile ajunge comanda mea?
Comenzile dumneavoastră sunt pregătite în termen de 5 zile lucrătoare de la data la care comandați și livrate. Timpul de livrare al comenzii poate varia în funcție de adresa de livrare. În zilele de sărbătoari legale nu se fac livrări de către compania de transport.
Pot urmări starea de livrare a comenzii mele?
În momentul în care comanda dumneavoastră va fi preluată de către curier, veți fi informat prim SMS și veți primi e-mail cu detaliile de livrare. Dacă aceste informații nu pot fi accesate, puteți verifica și secțiunea "COMENZILE MELE" pentru informații despre expediere în detaliile comenzii.
Produsele din comanda mea au sosit defecte. Ce pot să fac?
Vă rugăm să trimiteți cererea dumneavoastră prin completarea formularului "Contactați-ne". Dacă produsul este disponibil în stocurile noastre, avem posibilitatea de a vă retrimite același produs . În cazul în care produsul nu se află în stocul nostru, vă vom returna contravaloarea produsului. La returnarea produsului defect, vă rugăm să îl returnați neutilizat, cu cutia originală și completând formularul de retur livrat împreună cu comanda dvs.
Comanda mea este incompletă/greșită. Cum pot proceda?
Vă rugăm să ne contactați completând formularul de contact, iar dacă produsul se află în stocul nostru putem trimite produsul lipsă/greșit. Trebuie să predați produsul greșit curierului și să primiți produsul corect. Dacă produsul nu se află în stoc, vă vom returna contravaloarea produslui.
Cum procedez dacă am o întrebare diferită de cele menționate aici?
Puteți trimite întrebările dumneavoastră completând formularul de Contact. Faceți click pentru a completa formularul.
Doresc să anulez comanda. Cum pot proceda?
În secțiunea pur și simplu faceți clic pe butonul de trimitere selectând "return/cancel" din secțiunea de selectare a acțiunii în detaliul comenzii pe care o veți anula. În cazul în care produsele dumneavoastră sunt pregătite pentru livrare la compania noastră de marfă, va veni un avertisment "Non-anulare", caz în care puteți returna întreaga comandă sau o parte după primirea acesteia.
Vreau să returnez comanda. Cum pot proceda?
Puteți face rambursarea trimițând produsele la adresa depozitului nostru fără a plăti transportul. Puteți solicita returul introducând datele comenzii în secțiunea "Comenzile mele", selectând "Retur/Anulare". Trebuie să completați "Formularul de returnare" trimis împreună cu comanda dumneavoastră și să le livrați prin curier.
Cum procedez dacă am o întrebare diferită de cele menționate aici?
Puteți trimite întrebările dumneavoastră completând formularul de Contact. Faceți click pentru a completa formularul.

Produsele şi campanii

Cerere de dealership

Compozitia produsului

Sugestii și comentarii

Produsul pe care îl văd la vânzare pe site-ul dvs. este disponibil și pentru magazin?
Fiecare produs poate diferi în agazin online sau la magazin și este normal să vedeți produsele cu preț diferit. Vă dorim cumpărături plăcute.
Nu vreau sa primesc mesaje sau mailuri de la English Home. Ce ar trebui să fac?
Dacă nu vreți să mai primiți notificării în legătură cu campanile noastre puteți da Click pe Linkul Resamnă.
Am o întrebarea diferita!
Puteți trimite întrebările dumneavoastră completând formularul de Contact. Faceți click pentru a completa formularul.
Cum pot face o cerere de franchise pentru teritoriul Romăniei ?
Ca English Home, nu avem un sistem de distribuție internă. Noile magazine sunt puse în funcțiune conform calendarului și politici noastre în cadrul politicii de companie.
Cum pot face o cerere de franchise pentru alte țari?
Avem un sistem de franchise în Albania, Georgia, Irak, Cipru și Arabia Saudită. DațiClick pentru a solicita un dealership pentru aceste țări
Am o întrebarea diferita!
Puteți trimite întrebările dumneavoastră completând formularul de Contact. Faceți click pentru a completa formularul.
Vreau să schimb/returnez produsul cumpărat online. Ce ar trebuii să fac?
Puteți schimba sau returna produsul achiziționat de la magazinul nostru online în termen de 30 de zile de la data facturării. Produsul pe care doriți să îl schimbați / returnați trebuie să fie neutilizat și nedeteriorat. Pentru a schimba / returna produsul, este nevoie de factură. Pentru procesul de schimbare a cadourilor dvs. este nevoie de cardul de schimbare.
Am avut o problemă la prima folosire în legătura cu calitatea produsului. Ce ar trebui să fac?
Dacă credeți că există o problemă în legatură cu calitatea produsul cumpărat din magazinul nostruâ puteți aduce produsul, împreună cu factura (sau cardul de schimb), la cel mai apropiat magazin deEnglish Home în termen de 6 luni de la data facturări. În cea ce privește acest produs, un formular de revizuire a produsului va fi completat de dvs în magazin și trimus la revizuire. În conformitate cu rezultatul examinării, vi se face schimbul sau rambursarea banilor.
Am o întrebarea diferita!
Puteți trimite întrebările dumneavoastră completând formularul de Contact. Faceți click pentru a completa formularul.
Înaintez sfaturile mele despre magazine / produsele dvs.
Brandul nostru este aici pentru a vă oferi acasă fericire și liniște acasă. Vă mulțumim pentru contribuția dvs. la dezvoltarea brandului nostru. Dați click aici pentru a ne trimite comentariile și sugestiile dvs.
Am avut o problemă cu angajatul dvs. Ce ar trebui să fac?
Apreciăm opiniile clienților noștri ca o oportunitate de a crește calitatea serviciilor noastre. Am fi încântați să vă împărtășiți comentariile dvs. cu noi. Atunci când împărtășiți observațiile dvs. despre personalul nostru cu noi în timpul experienței dvs. de cumpărături, obținem mai multe informații despre acest lucru și implementăm aplicații care vor îmbunătăți calitatea serviciilor de acasă English Home. Pentru a investiga această experiență positivă/negativă pe care o aveți și pentru a lua măsurile necesare, ne puteți trimite feedback-ul nostru completând formularul „Contactați-ne” din partea de jos a paginii noastre de pornire.
Vreau să lucrez la English Home. Ce ar trebui să fac?
Vă puteți trimite CV-ul la ik@englishhome.com.tr pentru a lucra cu noi. Vă păstrăm CV-ul în baza noastră de date timp de 1 an. Când există o poziție potrivită pentru calificările dvs., vă vom contacta.
Am o întrebarea diferita!
Puteți trimite întrebările dumneavoastră completând formularul de Contact. Faceți click pentru a completa formularul.