Anulare Şi Returnare
Livrare
Procesul de Comandă
Calitatea de Membru

Anulare Şi Returnare

Cum pot sa anulez o comandă?
Vă rugăm să solicitați anularea prin intermediul numărului de WhatsApp afișat pe site și să ne furnizați numărul comenzii. Dacă starea comenzii este încă în procesare, aceasta va fi anulată. În cazul în care comanda a fost deja expediată, nu va mai putea fi anulată, dar aveți opțiunea să refuzați livrarea comenzii atunci când sunteți contactat de către curier.
Cum pot returna o comandă?
Comanda poate fi returnată în întregime sau parțial, în funcție de produsele pe care decideți să le păstrați. Aveți la dispoziție 14 zile pentru a vă răzgândi. Produsele returnate trebuie să se afle în stare bună, fără a fi folosite sau deteriorate. La efectuarea returnării, vă rugăm să vă asigurați că produsul este ambalat cu grijă, ideal în ambalajul original. Colaborăm cu firma de curierat Cargus, însă aveți opțiunea de a returna produsele cu orice altă companie de curierat dorită, costurile de transport fiind suportate de către dumneavoastră. Adresa de retur este: KLG Europe Logistics SRL / Romania, Autostrada București – Pitești, km. 23, Str. Industriilor nr. 9, Bolintin Deal, Giurgiu.
Cum pot sa beneficiez de retur gratuit?
Pentru a benficia de retur gratuit, coletul trebuie depus la un sediu Cargus de către dvs. Returul nu va fi gratuit dacă solicitați curierului ridicarea de la adresa dvs.
Cât timp am la dispoziție pentru a returna o comandă?
Termenul de returnare este de 30 zile. Dacă întâmpinați probleme, vă încurajăm să ne contactați pe WhatsApp la numărul afişat pe site.
Am primit un produs deteriorat/spart. Ce trebuie să fac?
În cazul în care un produs achiziționat prezintă deteriorări, vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp posibil la numărul de WhatsApp afișat pe site și să ne furnizați numărul comenzii, alături de fotografii clare ale produsului afectat. În situația în care constatați că ambalajul este deteriorat în momentul livrării, vă recomandăm să luați următoarele măsuri preventive: Acceptați livrarea și menționați pe documentele de livrare că ambalajul este deteriorat. Totodată, vă recomandăm să realizați o fotografie a coletului înainte de a-l deschide. În caz contrar, aveți posibilitatea să refuzați livrarea, menționând pe documentele de livrare motivul "Refuzat din cauza deteriorării". Aceste proceduri ne vor ajuta să identificăm cauza deteriorării și să luăm măsurile necesare pentru a preveni astfel de situații în viitor. Vă mulțumim pentru înțelegere și colaborare.
După ce fac returul, în cât timp mi se returnează banii?
După ce ajunge coletul în depozit și este verificat, rambursarea banilor se va face cât mai curând posibil și nu mai târziu de 14 zile de la primirea solicitării de retur.

Livrare

În cât timp voi primi comanda mea?
Comanda dvs. va fi livrată în termen de 3-5 zile lucrătoare, în funcție de volumul comenzilor.
Ce reprezinta taxa specială de livrare?
Taxa specială de livrare, în valoare de 9,99 lei, este un cost adițional aplicat exclusiv pentru procesarea plățile în numerar. Acest cost nu se aplică plăților efectuate cu cardul.
Cu ce companie de curierat colaborăm?
Magazinul nostru online English Home lucrează cu serviciile de curierat Cargus.
Nu am primit comanda. Cum procedez?
În primul rând verificați statusul comenzii din contul dvs. iar în cazul în care informațiile nu sunt clare vă rugăm să ne contactați prin intermediul numărului de WhatsApp afișat pe site.
Pot modifica adresa de livrare după plasarea comenzii?
Adresa de livrare nu poate fi modificată, însă puteți să ne contactați în cel mai scurt timp posibil la numărul de WhatsApp afișat pe site, să ne furnizați numărul comenzii și să ne solicitați redirectionarea coletului la adresa corectă.

Procesul de Comanda

Cum pot urmări statusul comenzii?
Accesați Contul meu –> Comenzile mele și verificați statusul comenzii sau utilizați numărul AWB pentru urmarire colet pe site-ul companiei Cargus.
Voi primi confirmare pentru comanda mea?
Da, după plasarea comenzii, veți primi automat un e-mail și un SMS de confirmare care va conține numărul comenzii. Vă rugăm să introduceți corect numărul de telefon și adresa de e-mail.
Comanda conține un produs greșit sau lipsește. Cum procedez?
Vă rugăm să ne contactați prin numărul de WhatsApp afișat pe site și să ne furnizați numărul comenzii, cu detalii despre produsul greșit sau lipsă.
Pot adauga alte produse după ce comanda a fost plasată?
Nu se pot adăuga alte produse după ce comanda a fost finalizată, însă se poate anula și reface comanda doar dacă aceasta nu a fost preluată de către curier sau se poate plasa o nouă comandă cu produsele dorite.
Se acceptă comenzi prin telefon?
Nu, nu oferim opțiunea de plasare a comenzilor prin telefon.

Calitatea de Membru

De ce ar trebui să îmi creez un cont pe site-ul English Home?
Prin crearea unui cont pe site-ul English Home, veți putea urmări comenzile, beneficia de oferte cu notificări imediate și acces la istoricul comenzilor. Înregistrarea pe site-ul English Home este simplă și rapidă, prin intermediul contului, veți experimenta o interacțiune mai eficientă și personalizată cu platforma noastră, aducându-vă un plus de confort în procesul de cumpărare online.
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: RO